Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 23 13:35:21 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Aug 23, 2001 at 11:45:06AM +0200, Stanislav Meduna wrote:

> Ale preco preboha musime cakat, kym sa tak stane?

ano, proc? Vzhledem k tomu, ze je vse pod GPL, tak prece neni
vubec zadny problem vzit jadro, dat ho do CVS stromu a pokusit se
v nem "ucesat" kod tak, aby byl cistsi, pripadne to pak nabidnou
ke slouceni s normalnim Linusovym jadrem... Akorat nevim, zda by
se naslo dost lidi, kteri by byli ochotni na necem takovem
pracovat. Jsem presvedcen, ze existuji schopni lide, kteri by
prijali tento model za svuj, ale nevim, zda bychom dokazali drzet
krok s featurama a dalsima utilitama, ktere jsou dnes v jadre...

Domnivam se, ze by se naslo misto na disku jak pro CVS, tak pro
konference okolo jadra apod., jedine, z ceho bych mel opravdu
strach, by byli lide...

> Hm, zaujimave, ja o managemente projektu bez problemov hovorim
> so svojim sefom a moji podriadeni o nom bez problemov hovoria
> so mnou. Nikto z nas sa kvoli tomu nevesia, nikto nema problemy
> povedat svoj nazor a pokial nieco zacina skripat (_zacina_, nie ze
> je to uz neudrzatelne), hladame cesty, co s tym.

Ano, s timto plne souhlasim...

> Zdravi
> --
>                                                   Stano