Nahravani telefonich hovoru

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Srpen 25 21:35:46 CEST 2001

On Sat, 25 Aug 2001, Hanzs wrote:

> cus

> Telecom meri kazdych 24 hodin odpor na linkach. Pokud naleznou nejake
> velke rozdili od normalu tak poslou technika ktery zmeri zatizeni a
> odpor primo v te bile krabice pred vasim domem (tj. rozvodna). Pokud
> technik nalezne nejake nesrovnalosti tak vas pozada zda by si nemohl u
> vas prohlednout telefoni pripojku a telefony. Pokud odmitnete telecom
> vam odpoji telefoni linku.
>
> Mimochodem timto spusobem zjistuje telecom kolik mate telefonich
> aparatu. Protoze to jsou strasni chudaci a chcou za kazdej pripojenej
> [...]

A toto jste se dozvěděl kde ?
Ano pokud si pronajmete telefon od nich tak chcou za to poplatek, ale
pokud máte telefon svůj nic nechcou, samozřejmě telefon musí mít
homologaci atd.....
Soused má 2telefony + modem vše legálne nahlášené telekomu.

Platí se pouze za další linku a ne za to že máte dva telefony na jednom
vedení.
Jinak nechával jsem si také dělat dvě zásuvky na telefon a za tu druhou
chtěli jednorázový poplatek kolem 200,-kč.

> Pred casem jsem skousel si pripojit dve antiparalni ledky na telefoni
> linku pro indikaci zvoneni. Ani nevim co se stalo ale pri zvednuti
> sluchatka se mi ozval prijemny zensky hlas: "Telefoni linka mimo
> provoz" :)
>
> Pokud ma nekdo zajem mohu poslat informace o telefonich
> lince tj. napeti pri RING atd.

Starší ústředny posílaly 110V střídavých u dnešních moderních to bude
určite již méně protože se v telefonu nepoužívají zvonky.
V klidu by tam mělo být kolem 60V ovšem může se to měnit, linka funguje
jako proudová smyčka.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne