Nahravani telefonich hovoru

Radek Hnilica radek na kvark.balga.cz
Čtvrtek Srpen 30 15:31:53 CEST 2001

> A toto jste se dozvěděl kde ?
> Ano pokud si pronajmete telefon od nich tak chcou za to poplatek, ale
> pokud máte telefon svůj nic nechcou, samozřejmě telefon musí mít
> homologaci atd.....
> Soused má 2telefony + modem vše legálne nahlášené telekomu.

> Platí se pouze za další linku a ne za to že máte dva telefony na jednom
> vedení.
> Jinak nechával jsem si také dělat dvě zásuvky na telefon a za tu druhou
> chtěli jednorázový poplatek kolem 200,-kč.

:) Rika se tomu podvojka, a samozrejme ze zaplatite za instalaci.
Pak Vam ale zvednou pusal.  Kdyby jste vedel jak ten pausal snizit
tak vam bude spousta lidi povdecna.

A pokud vim, plati se za kazdy telefon na lince.
Teda, pokud je tam nemate naceno.

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
  will be <Radek at Hnilica dot CZ> in near future

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb