XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Srpen 27 01:02:46 CEST 2001

On 24 Aug 2001, Dan Ohnesorg wrote:

> Cistsi mozna, ale povede k tomu, ze budeme mit v Linux CZ od Milana
> vlastni Xfree.....
>
> No nic, byli jsme pres rakouskem, budeme i po Xfree 4.1. Vzhledem
> k tomu, ze oprava je celkem trivilani a vsechny tri nejpouzivanejsi
> distribuce maji mapy ve stejnem adresari, tak jiste nebude dlouho
> trvat a bude na svete opravne rpm.

To je prave ono, tomu jsem se chtel taky vyhnout, to je vsechno prace
navic, kdo to ma potom udrzovat atd.

> Ja tedy rozhodne budu neexistenci moji oblibene mapy hlasit jako bug,
> kdyz nas bude hodne, treba se nekam pohneme. Ostatne at si tam je
> korektni jednourovnova mapa, ale at jsou tam i dalsi. Podle me by bylo
> logicke narvat tam map co nejvice, at ma kazdy na vyber, co zrovna
> chce. Instalaky mohou pouzivat ty ciste mapy a vsichni ostatni ty
> ostatni.

100% souhlas, nechapu proc se ty zbyle mapy proste vyhodily, vadit to tam
nikomu nevadilo, problemy byly stejne pouze lokalni specificke pro nasi CZ
mapu.

Ted opravdu nevim, jak si nastavit nove X tak, abych se nemusel spolehat
na spravce oken, to je opravdu dost k nicemu!

R.V.