XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Pondělí Srpen 27 12:00:16 CEST 2001

No, tak prave o vikendu jsem se zase vrtal v RedHatu 6.2 a krome prechodu na na jadro 2.4.9 to odnesly i XFree updatem na 4.1. Pote, co jsem zjistil uvedeny problem s klavesnici, jsem sel doslova do vrtule a zbytek odpoledne ztravil tim, ze jsem patral marne po tom, kam se ty klavesnice podely a pote hledal zalohu a do XFree 4.1 vnucoval starou us_cz_qwerty. Grrr. V KDE to momentalne funguje, pouzivam ho vetsinu casu, v Gnome samozrejme ne a uz jsem nemel naladu se v tom vrtat. :((

Kdyby nekdo udelal nejaky patch v RPM, byl bych neskonale vdecny; jinak opravdu "diky" maitainerovi XFree za "vybornou" zmenu. :(( Ach jo...

Preji prijemny novy tyden.