XFree86 4.1 a ceska klavesnice [long]

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Srpen 29 23:52:43 CEST 2001

On Wed, 29 Aug 2001, Pavel Janik wrote:

[kraceno]

> [...]
> Section "InputDevice"
>   Driver        "keyboard"
>   Identifier    "Keyboard[0]"
>   Option        "Protocol"      "Standard"
>   Option        "XkbKeyCodes"   "xfree86"
>   Option        "XkbLayout"     *** potrebny layout ***
>   Option        "XkbModel"      "pc104"
>   Option        "XkbRules"      "xfree86"
> EndSection
>
> Pro cs ci cs_qwerty bylo potreba pridat jeste radek
>   Option        "XkbOptions"    "grp:shift_toggle"
> ktery nezapricinoval nic jineho, nez prepinani pomoci Shift+Shift.

[kraceno]

> Prikladam patch, ktery zrejme bude v pristi verzi SuSE Linuxu. Pokud jej
> chteji pouzit i jini, budu jedine rad :-)

Tak to vypada hodne zajimave!
Jsou chvile, kdy jsem rad, ze tu SuSE je (pro Pavla: pokus o vtip, please
stay cool :)

Rad bych se opravdu nejak pokusil domluvit i s "bratmi" Slovaky (zrejme
asi Stano Meduna) na tom, ze by se toto reseni prosadilo do nasledujicich
verzi XFree. Me se to opravdu zamlouva, neni to zadny velky hack, co by
zase vadilo maintanerum a argument, ze uzivatele potrebuji alespon
castecnou kompatibilitu se svetem verze 3.x je myslim celkem dulezity.

Ja bych se pokusil toto reseni, ktere ale musim nejdrive odzkouset na Beta
verzi MDK 8.1, prosadit do ostre verze distribuce Mandrake.
Rad bych, kdyby se k tomu vyjadril Milan za Cesky Linux a dalsi, zda je
mozne to prijmout jako "standard", ktery by mohly CZ|SK verze prejimat i
nadale.

Zadam tedy osazenctvo o dalsi diskuzi, myslim ze je to celkem podstatny
problem, ktery ma vliv na dalsi generace :))

	Radek Vybiral