Nahravani telefonich hovoru

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Srpen 30 16:23:10 CEST 2001

Radek Hnilica wrote:

> :) Rika se tomu podvojka, a samozrejme ze zaplatite za instalaci.
> Pak Vam ale zvednou pusal.  Kdyby jste vedel jak ten pausal snizit
> tak vam bude spousta lidi povdecna.

Mimochodem, jiz 3 roky mi spolehlive jede tel. ustrednicka Tina 106
(nebo 206 ?).
Homologovana => smim zapojit, 2 linky zvenku, 6 vevnitr.
Galvanicky oddelena => mohu za ni mit cokoliv. Modem do 33.6 slape,
vic by asi nezvladl. Cena (tehdy) tusim cca 5500.

K ladeni modemoveho SW je idealni :-) a prakticky umi "provolbu",
tj. zvedne a tonovou volbou lze pokracovat, bohuzel, volajici jiz
plati.

Pred prichodem ISDN to bylo supr, ted zvazuji ...

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz