XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Srpen 31 10:54:26 CEST 2001

On 31 Aug 2001, Cejka Rudolf wrote:

> A jsme u toho. Proc je nutne rusit "spatne docasne reseni to neni",
> kdyz zatim stale neexistuje zadne rozumne nahradni reseni? Co vam rika
> zpetna kompatibilita? Mam skoro dojem, ze naproste ignorovani zpetne
> kompatibility je stale popularnejsi - kdo si dovoli vic, tim vetsi je
> borec, zvlaste v ramci vyvoje Linuxu a glibc a ted uz i XFree :-(
> Skutecne jste nemyslel na vsechny ty, kteri pouzivaji soucasne reseni,
> a ktere jste jim docela v klidu vzal?

Prosim Rudolfa o mirnejsi ton.
Jsem velmi rad, ze diskuse pokracuje, Kamil Toman se diskuzi jak vidno
nebrani a neni v pozici, ze "ten" za to muze, pouze se tam podepsal :)

Dulezite je, ze diky chlapum ze SuSE cesta ke zpetne kompatibilite zda se
existuje, ted jeste jde o to, prosadit to do XFree ci vytvorit nejake
spolecne reseni, ktere by se dalo pouzit pro vsechny distribuce.

Ted jsem doinstalovat MDK 8.1 Beta2, takze jdu otestovat patche a reseni
preposlane od Pavla.

R.V.