XFree86 4.1 a ceska klavesnice 2 [opet long ;]

Kamil Toman ktoman na email.cz
Pátek Srpen 31 11:31:21 CEST 2001

On Fri, Aug 31, 2001 at 08:26:47AM +0000, Cejka Rudolf wrote:
> A jsme u toho. Proc je nutne rusit "spatne docasne reseni to neni",
> kdyz zatim stale neexistuje zadne rozumne nahradni reseni? Co vam rika
> zpetna kompatibilita? Mam skoro dojem, ze naproste ignorovani zpetne
> kompatibility je stale popularnejsi - kdo si dovoli vic, tim vetsi je
> borec, zvlaste v ramci vyvoje Linuxu a glibc a ted uz i XFree :-(

Pouzivat muze jakou mapu chcete, nejlip vlastni. czsk z Internetu nezmizela,
jen ted neni v nejnovejsi distribuci, protoze to neni preferovane reseni.
Navic vyrobit napr. rpm balicek s klavesnici cz s patchem Jana Holesovskeho
je vzhledem k tomu, ze staci prekopirovat par souboru prace na nekolik minut.

A prectete si prosim dosavadni diskuzi, je tam jasne napsano, ze na czsk
(pripadne patchovane cz) mi vadi hlavne to, ze kvuli pridani dalsi
xkb skupiny se musi predelavat soubor layoutem klavesnice.

Ja bych preferoval priblizne to, co sem psal Pavel Kankovsky, tj.
moznost nakonfigurovat kombinaci map (at uz celych layoutu nebo jen skupin,
to je celkem jedno, kdyz se da pozor) primo systemove konfiguraci xkb.
Nechcete se do toho pustit, kdyz vam tak lezi na srdci osud uzivatelu
Linuxu?

> Skutecne jste nemyslel na vsechny ty, kteri pouzivaji soucasne reseni,
> a ktere jste jim docela v klidu vzal?

Sverak: "A kdo za to muze? Kolega Vajgl promine, kolega Vajgl!"
Sveral: "...a co z toho kolega Vagjgl vyvodil?"
Vajgl: "Ja jsem si vasi kritiku vzal k srdci a vyvodil jsem z toho,
    ze az budu priste o neco pozadan a budu mit tu moznost,
    tak se vam na to vyseru."

--
Kamil Toman