KDE 2.2.x antialiasing - problém s češtinou

Pondělí Prosinec 3 11:10:24 CET 2001

Pavel ŠVARC píše:

> mohu se zeptat co zde bylo mockrát ???
> pokud myslíte otázku funkčnosti nebo nefunkčnosti antialiasingu v KDE2.2.2
> tak to tu opravdu bylo pouze jednou a na základě mé vlastní otázky.
	Ale zato už tu bylo mockrát totéž v KDE 2.2 nebo totéž v RH 7.2 atd.
Proč se nepodíváte do toho archívu?

> nejspíš ?? takže nevíte ?? tak proč mi odpovídáte na otázku jestli někdo
> neví čím to je !!!
	Až se najde někdo, kdo v tom miliónu řádků zdrojového kódu najde
správných 20, které za to můžou, nebo až se někdo z XFree přizná, bude se to
vědět o dost jistěji, ale zatím je to jenom nejspíš, což znamená, že o
lepším kandidátovi se neví. Rozhodně by to nebylo samotné KDE.

> Někdy si říkám jestli má cenu se tu na něco ptát většínou dostanu "chytrou"
> odpověď :O((
	"Zkuste archiv" je pořád nejméně oblíbená odpověď. Ale kupodivu
tak často funkční. Co je na tom nepochopitelného?