Mys v Xech

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Prosinec 17 10:38:25 CET 2001

On Mon, 17 Dec 2001, Lubor Kolar wrote:

> Mam naprosto ten samy problem. V MDK8.1 mi Genius Netscroll mouse blbne.
> Nejdriv funguje dobre, pak se prepnu do konzole pres Ctrl+Alt+F1, tam funguje
> taky dobre. Pak se prepnu zpet do Xek a skoncil jsem. Mys je v pravem hornim
> rohu a tam nahodne otvira menu apod. Spustil jsem HardDrake a Drakconf nebo
> jak se to jmenuje a bohuzel jedno nejde ovladat mysi vubec (tusim ze
> drakconf) a to druhe mi rozhodi obrazovku tak, ze nefunguje ani v Xech, ale
> ani v konzoli a musim restartovat.

Je sice hezke, ze umite ten problem tak dobre popsat, ale urcite by bylo
zasluznejsi, kdybyste ten problem popsal do Bugzilly
(https://qa.mandrakesoft.com)

> Nevim, jestli je ta mys Genius tak neuveritelne nestandardni a exoticka, ale
> takovy problemy, co s ni mam v Linuxu, jsem snad jeste nevidel. A to je pry
> MDK nejprivetivejsi distribuce :-(((

To ze se lide z MandrakeSoftu snazi udelat distribuci, ktera je velmi
vhodna pro uzivatele, kteri s Linuxem zacinaji, tj. snazi se ji udelat
maximalne odolnou proti chybam uzivatele bohuzel jeste neimplikuje
tvrzeni, ze ta distribuce je bez chyb.
Uvedomte si prosim, ze kazda distribuce se sestava z x-stovek balicku,
ktere je potreba odladit a otestovat tak, aby se to spravne chovalo na
x-tisici ruznych kombinacich HW.
Primarne je kazdy vendor zodpovedny za instalacni program, za nastroje,
ktere poskytuje nad ramec beznych programu dostupnych obecne pro Linux a
take za nektere patche, ktere zlepsuji/opravuji/pridavaji dalsi vlastnosti
do distribuce.

Ale abych pouze nepoucoval, tak posilam odkaz na jedno mozne reseni
zminovaneho problemu, ktery jsem nasel jiz tradicni cestou, tj. zadanim
klicovych slova do google.com:
http://groups.google.com/groups?q=netmouse+mandrake&hl=en&rnum=1&selm=7Gud6.951%24kP3.129207%40newsread2.prod.itd.earthlink.net

R.V