Pripojeni firmy k internetu

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Prosinec 18 18:18:12 CET 2001

On Mon, Dec 17, 2001 at 09:51:57PM +0100, Veros Kaplan wrote:

> : Ale qmail se mi zda pro dialup skoro dost tezkopadny.
>
>     Co je na něm těžkopádného? (Podotýkám, že jsem před tím používal
> Sendmail, který se dost nepříjemně administroval).

  qmail mám docela rád, ale musím říci, že v některých oblastech je
opravdu trochu těžkopádný, ostatně jako všechny programy od DJB.

Například má poměrně malou množinu základních funkcí, které sice plní
docela dobře, ale když k nim potřebujete něco doplnit, například
antivir, SSL rozšíření nebo SMTP AUTH, nezbyde vám než patchovat. Při
jedné-dvou záplatách to ještě nemusí být takový problém, ale pokud
byste zkusil zkombinovat několik různých patchů, tak to chce trochu
šikovnosti a špetku toho "programmingu". Každý kdo to kdy zkoušel
určitě ví o čem mluvím...

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467