PostgreSQL v.s. MySQL

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Prosinec 19 11:13:35 CET 2001

On Wed, Dec 19, 2001 at 07:13:59AM +0100, Josef Varilek wrote:
> Dobry den,
>
> 	Jak je to s rychlosti PostgreSQL v novych verzich? Jeste stale je
> tak propastny rozdil s MySQL?

 Pokud vyvojari MySQL pujdou tim smerem, kterym MySQL prozatim kraci
 tak jsem presvedcen o tom, ze tyto dotazy jsou zbytecne. MySQL je a
 v za vyse uvedenych podminek i bude vzdy v nejakem *zakladnim* mereni
 rychlejsi a to proste proto, ze dela vnitrne neco jineho nez
 PostgreSQL. (I kdyz novodobe MySQL kraci i nekam k transakcim takze
 mozna, ze jednou bude mozne i porovnavat s PostgreSQL.)

 K tomu "zakladni mereni":

 Chcete-li delat nejake porovnani je treba si vzdy stanovit za jakych
 podminek. Jsem si jist, ze jsem schopen udelat test kdy MySQL bude
 propastne pomalejsi nez PostgreSQL. Proste jen zalezi na zadani.

 Viz. napriklad test na

    http://www.phpbuilder.com/columns/tim20001112.php3?page=1

 kde MySQL neni vitezem.

 Pokud reknete, ze chcete porovnani PostgreSQL vs. Sybase, Interbase
 mozna i Oracle, DB2, Informix tak tomu snad budu rozumnet. Porovnani
 s MySQL nerozumim.

            Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>