http proxy

damned lek.pbpe na cbox.cz
Sobota Prosinec 29 20:44:46 CET 2001

dobry den,

resil jsem stejny problem, prohledal jsem arxiv, ptal jsem se na
konfere, ale odpoved jsem zjistil vice_mene nahodou. nevim,
jestli je to i vas pripad, ale ...

pouzivam licq. na proxyne jsem nastavil "mapped links" na portu
4000 na icq.mirabilis.com:4000, ale nikoli typ TCP nybrz UDP
bidirectional !

... a voila, najednou to fungovalo. so happy ...

pouzivam proxy+ z www.proxyplus.cz (free pouze pro dva pocitace a
tri mailboxy). jinak bych vyzkousel napr. "kicq". to se pry hodne
podoba window$ovymu icq.

doufam, ze jsem vam helpnul, cezi