Debian 2.2 --- kde najit .deb balik pro OpenSSH 2.x

jan na tomasek.cz jan na tomasek.cz
Středa Prosinec 26 19:18:29 CET 2001

Dobry den,
OpenSSH2 co ja vim v soucasne stabilni verzi (potato) neni. Chcete-li jej
mate dve moznosti:
  1) prelozit si ho sam
  2) zkusit googlem najit jestli nekdo neudelal balik pro potato (mozna
     nejlepe zkusit security updates ...)
osobne bych preferoval moznost 1) nez balik od nejake "pozdezdrele"
existence.

Dale mate moznost zcela bezbolestne updatovat z brambory na testing
(woody) pripadne na unstable (sid) staci kdyz zeditujete
/etc/apt/sources.list a nasledne pustite 'Update' a nasledne 'Select' v
dselectu. Ja tahle instaluji vsechny servery jelikoz mam CDcka jen
brambory a tech 6 nebo kolik disket je trosku moc.

Nevim jak hluboke mate zkusenosti s Linuxem, ale jestlize vas nebavi
hledani zdroju problemu a nasledne opravovani/psani bug reportu tak vam
unstable nedoporucuji. Ja osobne tuhle verzi pouzivam na vsech (trech)
svych pracovnich stanicich a nekolika serverech k ruznym problemum dochazi
tak jednou dvakrat za mesic vetisnou jsou to drobnosti ale uz jsem zazil i
prepsani konfigurace lila a naslednou neschopnost nabootovat ;) Naproti
tomu na tech serverech jsem mel na zadny problem nenarazil to je taky
trosku tim ze tam je podstatne mene softu nez na tech workstejsnach.

V soucasnosti se mi testing (woody) jevi jako velmi dobra alternativa
chcete-li nove verze programu a knihoven a jste-li ochoten akceptovat, ze
muze dojit k problemum. RH jsem nikdy opravdu nepouzival, ale vzhledem k
tomu co slysim od kolegu tak testing bude srovantelny s novymi verzemi RH,
osobne mam dojem ze bude lepsi ... urcite se vam nestane ze by jste nebyl
schopen prelozit jadro protoze tam nekdo da nejakou betu gcc ;)

Jan Tomasek aka Semik           work: CESNET, z.s.p.o.
http://www.tomasek.cz/                Zikova 4, 160 00 Praha 6
                                      Czech Republic
                                      http://www.cesnet.cz/