Fw: Kernel pro server

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Prosinec 28 23:38:44 CET 2001

> Zmeny ktere jsem provadel - zbavil se vseho zbytecneho, pridat Trustees a
> zvetsil hardlimit pro max otevrenych souboru.
Az na ty Trustees to resi prave pouziti maxima modulu. Sice se malicko
prodlouzi doba startu, ale co se nepouzije to se nenatahne. Proti
monolitickemu jadru se usetri jen malo.

> Takze "mereni" je zalozeno na subjektivnim pocitu jedince. Duvod kompilace
> byl hlavne v castych hlaskach
> Too many open files ....... Databazovy server, kde je temer 1000 mysql
> databazi je ve spicce vytizen pri stejnem datovem toku o cca 2-3% mene.
Ale
> je to opravdu jen vedlejsi efekt, cilem bylo zvetsit pocet descriptoru :-)
Ehm, ja podobny problm vyresil jednim echem do /proc/sys/fs/file-max.
Kompilovat kvuli tomu jadro mi prislo ponekud casove narocne.

> Default jadra jsou pro bezne ucely bez problemu. Kvuli zvyseni vykonu to
> nema opravdu cenu delat, nez se desitky hodin trapit s novym jadrem, tak
> radeji premyslejte, kde sehnat penize na lepsi HW :-))))
Vrele souhlasim.

Zdenek Mazanec