Nejednoznacne nazvy pro DOS (8.3) ze Samby

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Únor 3 16:34:57 CET 2001

On Fri, 2 Feb 2001, Kucera Jaromir wrote:

> Dobry den,
> mam nasledujici problem se Samba Version 2.0.6 na Irixu
> a stejny problem se Samba Version 2.0.7 na SuSE Linuxu 7.0
> pri pouzivani kratkych 8.3 dosovskych nazvu souboru.
>
> V adresari mam dva soubory
>
>    A5761018209_Z_RIB_3_REAR.zip
>    A5761009209_Z_ANGLE.zip
>
> a oba tyto soubory vidim dosovsky "dir" ve w95 STEJNE jako
>    A5761~XW.zip
>    A5761~XW.zip
> okopiruji-li tyto soubory na w95 ci wNT, vidim
>    A56710~1.zip
>    A56710~2.zip

> [...]

Za tohle je zodpovedna cast samby, ktera si rika mangling. Sami vyvojari
ikaji, ze:

              This algorithm can cause name collisions only if files in a
directory share
              the same first five alphanumeric characters.  The
probability of such a
              clash is 1/1300.

              It is not possible to absolutely guarantee correct long file
names, so be
              prepared for some surprises!

Ty soubory se proste blbe jmenuji. Mozna pomuze nastavit parametr

mangled stack = 1000

nebo kolik mate v adresari maximalne souboru, ale jiste to neni. Nebo
muzete hrabnout do zdrojaku a generovani jmen upravit.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.