Re: Vývojové prostředí

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Úterý Únor 6 19:13:03 CET 2001

|Jinak v konferenci cecko na pandora.cz se nedavno psalo o tom, ze v MSVC jdou
|instancovat objekty od abstraktnich trid, takze s tim plnenimi norem to az
|tak vazne zrejme neberou.

Buďme upřímní, neexistuje překladač, který by byl přesně podle normy. Ani
jeden. Jediné co chci, aby to žralo standardní C++ zdrojáky a aby byl na
překladač spolehnutí. V krajním případě to můžu brát jako blbé, ale
rozšíření, které standardním zdrojákům v přeložení nevadí.

OT: Zkoušel jsem MSVC 4, což je zastaralá verze, kterou mám doma a dostal
jsem 'cannot instantiate abstract class'. Uznávám, že v nějaké verzi to může
jít.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác