OT: DocBook

AdaMcPetr petr.adamek na antek.cz
Úterý Únor 6 20:42:22 CET 2001

> Tex a wysiwyg (snad se to tak pise) je v tomto smeru neporovnatelne,
No jo jasne, uz mi to nemysli, mel bych jit uz domu. Jeste ze jsem
si to predrikaval:-)))
> mozna ze dokonce existuji wysiwyg systemy, ktere jsou zalozeny
> na znackovacich jazycich.
> Castecnym pokrokem je Latex (v ceste ke znackovacim jazykum).
Ta cast puvodniho prispevku na kterou jsem reagoval vlastne vubec
o znackovacich jazycich nepojednavala to az dalsi odstavec, ja
jsem chtel jen rict, proc si myslim ze TeX neni az tak spatny
napad. Jinak s tim co bylo receno v zasade souhlasim.

> Jen te hezke formulaci, ktera ale vlastne vubec nic nevyresila. Znate
> nejaky format, ktery by toto nesplnoval ? (krome txt)
???? Chcete rict ze nemuzu ve Wordu, v TeXu, nebo vcemkoliv
jinem, napsat dokument, ve kterem clovek rozezna kapitoly,
odstavce, a ja nevim co jeste, ale nebude to strukturovane
napsane? Tzn. ze neudelate algoritmus ktery na 100% pozna co je
kapitola, nadpis...? Chtel jsem puvodne vlastne rict ze je celkem
jedno jaky format clovek zvoli, pokud dovoluje strukturovany zapis.
Navic clovek to musi psat strukturovane! Kdyz clovek pise v
objektovem programovacim jazyce automaticky to neznamena ze
to co napise je objektove napsano. To same plati pro znackovaci
formaty.

> jejda, snad jste to nepochopil takto ?
:-)))

> ps: zacinam setrit se smajliky