Samba a sitove segmenty

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Únor 8 14:05:32 CET 2001

Hmm. Používám WINS na Linuxu již pár let a bez komplikací. V jedné
implementaci mám dokonce na jedné síťové karté se šesti IP aliasy
propojeno šest segmentů sítě.

Problém mám úplně jiný - chci nějak jednoduše zobrazovat takový server
ve všech pracovních skupinách této sítě.... ale to je jen nedostatkem
času ke studiu příslušných nastavení. (Nechci totiž spouštět Sambu 6x
pro každou pracovní skupinu.)

Slávek.