Vyhodnost L2 cache

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Únor 14 10:35:36 CET 2001

On 14/02/2001, Zdenek Mazanec wrote:

> Osobne me velmi prekvapuje, ze chcete prejit z velmi kvalitniho reseni
> (alpha) na pochybne (x86). Ve vasem pripade bych v pripade zmeny hw
> platformy spis premyslel o mainframu.

Dovolim si nesouhlasit. Samozrejme hodne zalezi na konkretni situaci,
ale obecne lze pozorovat spis priklon ke clusterum na bazi PC, protoze
jsou levne, v podstate spolehlive, snadno se rozsiruji a pro pripad
hardwarove zavady je levnejsi mit v zaloze nahradni PC nez treba dalsi
Alphu nebo Sparca.

Kdyz potrebujete stabilni a vykonny viceprocesorovy server, pak je asi
lepsi jit do nektere ze zminenych platforem (Alpha, Sun, SGI), ale
pro realizaci clusteru bych alespon ja osobne sahl spis k PC. Za cenu
dvou Alph postavite cluster rekneme o nejakych deseti, dvanacti slusne
dimenzovanych uzlech, coz je docela slusna sestavicka.
[doufam, ze jsem s tou cenou moc neprestrelil, ale nepredpokladam, ze by
cena tehlech pocitacu nejak vyrazne klesla :)]

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka