OT: primarni oddily Re: Jadro - moduly

Čtvrtek Únor 15 07:23:01 CET 2001

Petr Šobáň <soban na centrum.cz> wrote:
->> > > PS. Prostě nevím jak bych potom z Linuxu (pokud by byl na primary)
->> > > přistupoval na jinou primary na stejném HD. U w95 a DOS to nejde.
->> >
->> > To je právě ono! U Win a DOSu to nejde, ale Linux neni DOS nebo Win a
->> > proto to umí :-)
->>
->> Ono to jde i  DOSu a Woken.
->>
-> A to jste četl kde?
-> Dělal jste vůbec s MSDOSEm ?

-> A tak mě vysvětlete jak v MS-DOS 6.20 na primarním oddíle na prvním disku
-> se dostanu na druhý primární oddíl na prvním disku ha!

d:<enter>

-> fdiskem jdou vytvorit klidně 2 primární oddíly, ale pouze jeden je aktivní
-> a je vidět a druhý není.

dosacky a windowsacky fdisk je shit. Ako sa vam podarilo vytvorit dva
primarne oddiely? mne sa vzdy poradilo jeden a potom ma uz nutil vytvorit
rozsireny oddiel a v nom dalsie particie.

Skratka si v linuxe vytvorim 4 primarne particie, vsetky oznacim ako msdos,
a vytvarat filesystemy a pracovat s nimi mozem uz aj v DOSe

To ze daco nedokaze fdisk v dose nezmanena ze to nedokaze dos...
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Support bacteria - they're the only culture some people have.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.