fdisk

Vladimír Volčko volcko na sous.cz
Pátek Únor 16 15:57:08 CET 2001

Ja PM pouzivam dlouhou dobu a  sem s nim spokojen  - pri zmensovani a
zvetsovani
partisen  (ext2,linux swap, fat,fat32,ntfs,ext2,linux swap) sem o data nikdy
neprisel, ale ve dvou pripadech
sem data pohrbil ... stalo se to vzdycky pri presouvani partisny (move). Po
techto zkusenostech provadim
"move" operace vzdy ze zatajenym dechem :-)