pouziti jednoho zvuk. zarizeni vice programy najednou

David Kalita xkalitad na den.sin.cvut.cz
Středa Únor 21 09:35:41 CET 2001

Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote:

> co takhle pouzit aliasy?

taky to de - ale nevim proc bych mel sledovat (vytvaret) alias pro kazdou
aplikaci. Tady de asi o to, ze si chce proste zpustit aplikaci a k tomu
druhou, aniz by musel nekde neco nastavovat.

> A  to se neda udelat nekdy pri bootu?

da - taky to pouzivam

> No, tak to bylo urcite nekdy pred 150 lety, ne? Gnome docela sleduju, ale
> peknou xvili se ohledne esoundu nedeje  nic :-(((

tady to sem cetl - nejaky rozhovor z konference - co se planuje do
budoucna u Gnome. Kde to bylo ti nereknu. Ale cetl sem to :)) Je to stary
max 1 mesic (relativne kratsi doba nez 150 let :))

> --
> Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Nevim jestli jsme odpovedeli puvodnimu dotazu. Ale to jestli existujou
nejaky novy varianty esoundu by me taky zajimalo.

--
David Kalita [EZaSIN]Chicken
kalitad na centrum.cz