pomalost LINUXU

Daniel Smolik dans na itglobalsource.cz
Čtvrtek Únor 22 13:16:23 CET 2001

Stanislav Meduna wrote:

> Jaroslav Polacek schrieb in Nachricht
> <3a94e1aa.147549955 na news.compaqnet.be>...

> Vsetky ktore maju Anacondu, vratane 7.0.

> Vidim, ze priaznivci Linuxu skutocne nemaju zabrany pouzivat
> rovnaku taktiku ako Microsoft. Toto cislo napr. nevypoveda vobec
> o nicom.
>
> 36000 bol pokial viem celkovy pocet issues v problem-tracking
> systeme Microsoftu tykajucich sa W2K. To zahrna feature-requesty,
> bugy, ktore sa objavili pocas interneho testovania atd. Pre porovnanie,
> v bugzille Red Hatu je momentalne najvyssie cislo bugu 28805.
> [...]
Myslim, ze v tomhle ma Stano pravdu. Me se, abych rekl
pravdu, posledni dobou moc nelibi kam se RH, Suse a jine
distribuce linuxu zenou. Ja jsem s linuxem zacal protoze
jsem po prechodu z Amigy chtel neco co na mem p75 bude
fungovat rychleji
nez Win95. A nasel jsem Slackware s kernelem 1.2.13. Zacal
jsem se ucit a ucim se porad a jsem spokojeny. Slackware mi
na pocitaci vydrzel 3 roky. Pak jsem presel
na RH6.x a porad dobry. Koupil jsem si novy stroj
nainstaloval posledni Gnome KDE atd. Vse chodilo rychle. Ale
beda, vytahnul jsem svuj stary pocitac a nainstaloval na nej
RH7.0. A to uz bylo horsi. Ted bylo videt jak vsechny tyhle
veci  strasne zerou pamet. Jedna verze stiha druhou a kazda
nova zere pamet vic nez ta predesla.
Vzdycky jsem vsude prosazoval Linux jako alternativu k Win9x
s tim, ze to bezi rychleji na stejnem HW. S fvwm mozna, ale
s Gnome a KDE (ktere toho umi stejne ani nahodou) a to je mi
lito. Ja sam si samozrejme muzu pustit fvwm a me staci, ale
klikacum uz moc ne. A tady IMHO linux dost straci. O
Staroffice se nehodlam vubec bavit. Program, ktery pri
rozbehu sezere 96Mb pameti nema narok na existenci.

					Dan

PS:  jeste o tech  WIN2000, ted mi tady zrovna jedny
zapomely heslo na admina. No to se mi s Linuxem jeste
nestalo :-)

--
Daniel Smolik
IT Global Source