nove prispevky (was: ZoltrixNightingale & Linux)

Filip Uram klokan na klokan.sk
Neděle Únor 25 17:35:38 CET 2001

zdravim,

ja by som len tak pomimo autora predchadzajuceho prispevku ako aj autorov
dalsich novoprispievajucich poziadal, aby neposielali do mailinglistu svoje
prispevky s novym subjectom tak, ze daju reply na niektory zo starych
prispevkov a potom len zmenia subject. pri MUA, ktore podporuju threadovanie
Message-ID to potom robi neporiadok a zaraduje to este k staremu threadu.

Dakujem,

Filip Uram

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovensko #slovakia
ICQ: 28388895

"Unix is user-friendly -- it's just selective about its friends..."