Motivace (was: Re: ANNOUNCE, long)

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Únor 26 14:55:55 CET 2001

On Mon, 26 Feb 2001, Martin Lebeda wrote:
> Nemyslim si, ze takto organizovane a velke akce maji sanci na uspech. Spise
> bych videl jako zivotaschopnejsi, mensi a neformalnejsi skupiny.

ja nemyslim zadne megalomanske akce ale prave ty skupinky, v tom se
shodnem

> 1. Vedet kdo je kolem mne, co a v jakem rozsahu je ochoten delat

souhlasim 100%

> 2. Nesnazit se neco formalizovat, to mnoho lidi odpuzuje, nechteji mit form.
>    pravidla a nechteji byt soucasti nejake organizace, nebot si mysli, ze to
>    bude malo pruzne.

taktez souhlasim na 100%

> 3. Vytvorit komunikacni zazemi (tj. verejne dostupny seznam lidi, popr.
>    maillist), to je podle mne nejnizsi spolecny jmenovatel. Tim se vytvori
>    zivna puda pro konkretni projekty a akce.

110%

> 5. Konkretni akce nechat na konkretni domluve, konkretnich lidi a nesnazit se
>    nic organizovat (viz. bod 2), maximalne sem tam rypnout, aby se neco
>    pohnulo.

v tomhle je jadro pudla - nejde o organizivani. ja (pokud nejsem prinucen)
nechodim ani na domovni schuzi, ale jde o to, ze pokud se s nekym sejdu a
budu se s nim 4 hodiny  bavit o vtipech z undergoundu, tak tam priste
neprijdu, zadne kamose neziskam a jsem opet na slepem bode - jsem sam, nic
neumim, v konfere me kazdy serve a ani nevim, co se mam ucit - a pritom
tolik chci. priklad: pokud tam nekdo vystoupi s tim, ze cetl super vec o
jinem zavadeci nez je lilo, tak ja doma vemu a zacnu o tom cist. ja jsem
zil take v te predstave, ze to umi fungovat jen v neorganizovanych
debatach, ale ono to nakonec cele stoji na tech lidech a pokud nemate
tahouny, tak koncite.
Vanous