Interný ISDN adaptér aLINUX

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Únor 27 09:23:00 CET 2001

Dan Ohnesorg schrieb in Nachricht ...

>Externi adapter bych nedoporucoval, protoze se tim pripravite o sirokou
>skalu moznosti, ktere ISDN nabizi. A navic to sezere seriovy port (USB
>zatim nejsou podporovany). (treba nebudete moct cist tarifikaci a
>zavesovat pred tarifikacnim impulsem)

Takze co by ste odporucali, ked potrebujem ISDN aj analog?

Aby som to blizsie specifikoval: ten analog bude skor doplnkovy
a ak na nom nebudu vsetky features, nic moc sa nedeje.
S internet providerom sa pocita jednoznacne ISDN (inak by
to nemalo zmysel), ale obcas treba volat aj na analogy
a vynimocne su potrebne aj prichadzajuce volania (a neda
sa povedat, co bude na druhej strane).

>Ale obecne, podle toho co jsem nastudoval v ruznych HOWTO,
>je emulace analogoveho modemu velice narocna a musi bezet v jadre,

Uhh - toto ma pravdu povediac ani nenapadlo :-)

Vdaka za info
--
                                                      Stano