Interný ISDN adaptér aLINUX

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Únor 27 10:25:31 CET 2001

Stanislav Meduna wrote:
> Takze co by ste odporucali, ked potrebujem ISDN aj analog?

Koupit nejake ISDN s a/b portem a pripojit do nej analog modem.
Ja to tak mam. Mam ISDN terminal externi a v nem strcenej normalni
analog modem. Oboje pouziva stejnou klapku a ISDN volani zveda ISDN
kram a analogove volani analog. Samozrejme funguje soucasne spojeni
analog i ISDN.
Apropo, pokud by byl pozadavek na podporu v.90/x2 protokolu, tak pak
jedine USR CourierI, je to ISDN+analog dohromady, vcetne v.90/x2
serveru.

> Uhh - toto ma pravdu povediac ani nenapadlo :-)

Ona i pasivni ISDN karta dokaze dat pocitaci pokourit. :-)

	Majkl