Poptavka - nejake planetarium ...

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Leden 4 09:26:21 CET 2001

Petr Bravenec wrote:

> Hmmmmmmm, tohle se mi tedy rozhodně nejeví jako příliš
> vážná konkurence programu XEphem.
> To, co jsem stáhnul z Internetu, mi ani nedovolilo
> nastavit zeměpisnou polohu stanoviště - nejbližší je
> Vídeň, nápověda či dokumentace žádná - v ten moment

To je fakt, ale vypada to moc pekne. Ja si do /usr/local/share/xplns/xplns.obs
pridal na zacatek:

Praha (Czech Republic)                    14.417E 50.083N  200 +01.00
Kladno (Czech Republic)                   14.100E 50.133N  200 +01.00

a docela to slape (je to asi presnejsi nez muj dalekohled :)

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz