rh 7.0, gcc a problemy

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 4 16:05:20 CET 2001

On Thu, 4 Jan 2001, Milan Kerslager wrote:

> Asi to nema cenu opakovat - ale proc proboha debilni, kdyz lepsi volba

 Cestina je jazyk majici moznost mnoha odstinu - ja nenapsal "debilni",
ale "mirne debilni" a RH bylo v zavorce a hlavne v tom odstavci *neslo*
o RH, ale o neco jineho... O RH je tam jen "gcc vs. RH7.0"!

> Ja jsem si to vyzkousel a naprosto to chapu. Jen nechapu tu zavilou zast.

 Zadna zast, naopak. Dlouhe roky pouzivam Debian a delam dobre:-)

 Prosim, bez flame, jak jsem psal slo o to, ze nektere veci se prezentuji
jako tzv. "problem" OpenSource. Nejaky RH je mi v tomto smeru ukradeny.

> O tom, jak se rozhoduje v RH nikdo nic nevi a kazdy tvrdi, ze blbe.
> Rozhoduji vyvojari, managment jen voli z nabizenych moznosti (az se

 Mozna, mozna to tak bude vzdy, mozna to tak nebude v budoucnu. Jak se
bude rozhodovat zalezi na majitelich a ne na snech a idealech, mocna ruka
trhu je tvrda :-)

> vyvojari dohodnou). Mezi vyvojare se pocita i Beta Team, jehoz muze byt
> clenem prakticky kdokoliv. Nechapu, jak muze nekdo oznacit za idioty

 "idioty" tu rekl kdo?

> vsechny tyto lidi (nebo jen pokrikovat bez predlozeni lepsiho reseni
> podepreneho argumenty). Jeste ze to sem Karel na konec napsal, ze...

Nasledujici jsem nepsal ja, ale ten co odepisoval na muj dopis :-)

 S timto souhlasim.

				Karel