rh 7.0, gcc a problemy

Čtvrtek Leden 4 16:50:32 CET 2001

>  Prosim, bez flame, jak jsem psal slo o to, ze nektere veci se prezentuji
> jako tzv. "problem" OpenSource. Nejaky RH je mi v tomto smeru ukradeny.

	Ano, nekdo to tak dokonce chape a divite se mu? Po zkusenostech, kdy
lidi vidi napr. projekt Mozilla, protoze v UNIXech zadny jiny browser
nez NetScape XY proste neznaji a na Mozillu cekaji jak na smilovani.
Mohu jmenovat daleko vice projektu, ktere naopak nezacaly jako GNU
projekty, dnes jimi jsou a dari se jim vyborne, ja se spis pozastavuji
nad tim, ze projekty, ktere tu pred Linuxem byly nejake, a nyni jsou
velmi dobre, mnozstvi projektu, ktere jsou s vyvojem Linuxu hodne
svazano umira a hnije... ano mame tu hodne projektu spojenych s Linuxem,
ktere se sqele rozviji, ale myslite si, ze ten pomer je vyrovnany? Ja
ne..

>  Mozna, mozna to tak bude vzdy, mozna to tak nebude v budoucnu. Jak se
> bude rozhodovat zalezi na majitelich a ne na snech a idealech, mocna ruka
> trhu je tvrda :-)

	A za neco lidi musi skutecne zit, zivit rodiny apod., z idealu to jde
hodne tezko...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno