Brana mezi telefonni siti, VoIP (a zase telefonem)

Petr Vacha petr.vacha na pvt.cz
Čtvrtek Leden 4 17:18:28 CET 2001

Josef Svitak wrote:
> Dobry den
>
> Mam nasledujici problem:potrebuji "protahnout" nekolik telefonnich linek
> do mista kam Telecom odmita kopat draty, bude tam ale bezdratova
> pocitacova sit. Napadlo nas tedy vyuzit ji. Sit je prevazne pod Linuxem,
> proto se obracim sem. Predstavuji si to tak, ze se signal s telefonni
> linky prevede na data, posle se bezdratovou siti tam kam patri, tam se
> prevede zpatky a posle se do telefonni site ktera je v budove
> instalovana. Moje otazka:
> Jake zarizeni pouzit pro prevod z telefonni linky na data? nasel jsem
> [...]

Dobry den.
Doporucil bych Vam se take zaobirat podporou QoS na Vasi bezdratove
technologii a zpusobem jak zajistit dostatecne pasmo.  Zajistit dostatecne pasmo
pro hlas, navic na bezdratove technologii neni nic jednoducheho.

 --
S pozdravem Petr Vacha

Petr Vacha                Phone: +420 66 7116534
PVT a.s., o.z.Jihlava   Fax.:    +420 66 7116543
Brnenska 71              E-mail: petr.vacha na pvt.cz
Jihlava
586 01                     http://www.linux.cz
Czech Republic
http://www.pvt.cz