skusenosti s prechodom na kernel 2.4.0

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Středa Leden 10 08:56:29 CET 2001

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
   Date: Tue, 9 Jan 2001 23:46:01 +0100 (CET)

Ahoj,

   > Odpoved zni, ze v dobe, kdy se to reklo, to mohla byt pravda (a bezne se
   > pouzivalo v te dobe aktualni test jadro, ktere je mimochodem i na
   > distribucnim CD-ROM). Od te doby uteklo hodne vody, test kernelu a updatu
   > ruznych doprovodnych nastroju. A to nemohl v te dobe nikdo vedet (tedy to,
   > ze nove jadro nebude ani na Vanoce a co vsechno se i pres deep freeze
   > jeste zmeni). Dost zbytecny vypad, ne?

ne. Žádný výpad to nebyl, pouze Milan Keršláger trpí stihomamem a vše
vztahuje na TU svoji distribuci. Ostatní čtenáři konference nejsou tak
zatíženi na některou distribuci.

A teď odpověď: V době, kdy vycházela jakákoli používaná distribuce, nebylo
jádro 2.4 k dispozici a tudíž na něj distribuce *nemohla* být
připravena. Čili jinak, takové výroky marketingových pracovníků jsou pusté
výmysly a lži určené ke zvýšení prodeje a jejich pravdivostní hodnota pro
zkušené uživatele limituje k nule (co kdyby se to náhodou povedlo a Linus
zveřejnil 2.4 jako přesnou kopii distribučního jádra)! A nejenom u té
distribuce, kterou jsi zmínil Ty. Platí to obecně. U VŠECH DISTRIBUCÍ. Bez
výjimky. Pochopili jsme se?  Nehledej ve všech mých dopisech kritiku té Tvé
distribuce... Prosím.

   > Rekl bych, ze zde se uz shodneme.

To jsem rád. Je zbytečné vidět spory tam, kde nejsou nebo je uměle
vytvářet.
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz