StarOffice, bylo: Re: Omluva uživatelům služby

Úterý Leden 16 15:19:26 CET 2001

On Tue, 16 Jan 2001 Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:

> BTW, docela by me zajimalo stanovisko puvodniho autora (a majitele
> znacky, prav apod.) - tedy firmy SUN Microsystems. Nemate nekdo po
> ruce, za jakych podminek kody ke StarOffice zverejnili a pod jakou
> licenci je SO sirena?
[...]

No, puvodne nebyla redistribuce povolena, ale jak jsem ted videl to Tvoje:

http://www.sun.com/smi/Press/sunflash/2000-10/sunflash.20001016.4.html

tak se mi zda, ze to uz neni pravda. Moje informace byly z jara a tohle
je z rijna (October 16, 2000). Takze je vse uz jinak...

Pokud je SO (StarOffice) pod GPL (jako ze je) a pokud se na pripravu
resources pouzivaly GPL zdrojaky OO (OpenOffice), tak jsem zvedav, jak se
k tomu SuSE oficialne postavi. Mohl byste treba Vy, pane Jelinek (prosim
bez urazky)?

--
                        Milan Kerslager