StarOffice, bylo: Re: Omluva uživatelům služby

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Úterý Leden 16 17:00:09 CET 2001

[Tento mail vyjadřuje mé osobní stanovisko a v žádném případě nemůže být
chápán jako vyjádření společnosti SuSE CR, s.r.o.]

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
   Date: Tue, 16 Jan 2001 15:19:26 +0100 (CET)

Ahoj Milane,

   > No, puvodne nebyla redistribuce povolena, ale jak jsem ted videl to Tvoje:
   >
   > http://www.sun.com/smi/Press/sunflash/2000-10/sunflash.20001016.4.html

hmm, už jsem na to jednou odpověděl panu Vymazalovi, takže ještě jednou a
jinak a s humorem :-))

   > Pokud je SO (StarOffice) pod GPL (jako ze je) a pokud se na pripravu
   > resources pouzivaly GPL zdrojaky OO (OpenOffice), tak jsem zvedav, jak se
   > k tomu SuSE oficialne postavi. Mohl byste treba Vy, pane Jelinek (prosim
   > bez urazky)?

<IRONIC>
Výborně. Sun StarOffice 5.2 je pod GNU GPL. Milane, hypoteticky jsem si stáhl
image RedHatu 7.0 CZ. Mohl bys mi prosím poskytnout zdrojové texty
StarOfficu, který tam je? Pokud je software pod GNU GPL, máš povinnost mi
je poskytnout. Případné náklady samozřejmě rád zaplatím...
</IRONIC>

Lidi, vy snad nepřemýšlíte... Jak vás napadne nějaký argument, hned jej
použijete, aniž byste si ověřili jeho validitu. Takto se nedá rozumně
komunikovat. Tisková zpráva Sunů zde zmíněná je z 16. října 2000. Všichni
víme, o co šlo. Tak proč tady šíříte takové bludy??? Žádám dementi od obou
členů této konference - pana Vymazala i Milana Keršlágera. Uvádíte tak
v omyl ostatní, kteří si mohou myslet, že Sun StarOffice 5.2 je pod GNU
GPL. Není!!!

P.S. Žádám administrátora konference, aby tento thread utnul. Nemá
s Linuxem nic společného.

A ještě jednou:

--
Pavel Janík ml.