StarOffice, bylo: Re: Omluva uživatelům služby

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Leden 16 23:41:30 CET 2001

On 16 Jan 2001 16:30:26 +0100, Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote:

> Pokud je SO (StarOffice) pod GPL (jako ze je) a pokud se na pripravu
> resources pouzivaly GPL zdrojaky OO (OpenOffice), tak jsem zvedav, jak se
> k tomu SuSE oficialne postavi. Mohl byste treba Vy, pane Jelinek (prosim

Neni mozne, ze SO je i pod jinou licenci nez GPL (krome GPL)?

Neni mozne, ze vytvorenim resources pomoci GPL softwaru nevznikla GPL
vec?

[ Nemam nic spolecneho ani se SuSE, ani s RH, ani se Suny,
  a v podstate mi je jedno, kdo z vas v tomhle threadu vyhraje. ;-) ]

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org