Legalni nabyti SO 5.2 CZ Bylo: Re: Omluva uživatelům služby

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Středa Leden 17 07:14:03 CET 2001

Mohl by mi prosim nekdo jako laikovi vysvetlit, jak mohu legalne tiskat SO
5.2 CZ nyni vystavene na ftp Suse pro pouziti v jine distribuci?

Pokud si je stahnu sam z ftp, mam jej legalne?
Pokud mi je stahne nekdo jiny a ja si jej vypajim mam je legalne?
Pokud mi je stahne nekdo jiny a vypali mam je legalne?
Pokud nekomu pronajmu linku a vypalovacku, ziska je legalne?
Co je potreba k prokazani legalnoho nabyti SO 5.2 CZ.

Dekuji za vysvetleni.

s pozdravem Vanous

Petr Vanek
vanous na penguin.cz