Neznalost licence GNU GPL (Was: Re: StarOffice, bylo: Re: Omluva =?iso-8859-1?q?u=BEivatel=F9m_slu=BEby?=)

Středa Leden 17 18:28:56 CET 2001

On 17 Jan 2001, Pavel Janík ml. wrote:

> nějak jsem včerejší maily ignoroval, takže jsem si tohoto nepovšiml. Díky
> za upozornění. xxxxxxxxxxxxxxx (nechci mu upírat autorství tohoto textíku,
> nechci kritizovat ho, ale obecně neznalost GNU GPL) tedy napsal:
>
>    > >Firma xxxx pouzila GPL kod xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx k tomu, aby
>    > >mohla napsat xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Cili by mela dat k dispozici
>    > >nastroje, kterymi to provedla, protoze ty jsou odvozene z GPL kodu
>
> Trošku jsem to zobecnil, abychom se pořád nedotýkaly této oblasti. Milan si
> [...]

Uz jsem to cetl v poledne od Stana. Nejak mi nedoslo, ze po zpracovani
resources do binarni podoby neni ten nastroj uz potreba a tudiz v tom
baliku neni (ziju navic v zazite [a zrejme chybne] predstave, ze se
obvykle zverejnuje vsechno). Jeste ze to nebyla jedina cast tech shrnutych
myslenek.

Mam maslo na hlave a P. XXXXXXXX se hluboce omlouvam.

--
                        Milan Kerslager