WindowMaker prepinani mezi okny

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Leden 17 17:21:43 CET 2001

On 17/01/2001, Mirek Kokrda wrote:

>  Docela mi vadi styl prepinani mezi okny jedne pracovni plochy. Mam
> definovano, ze 'ALT+TAB = Focus previous window' a 'ALT+q Focus next
> window', jenze pokud je oken vice a ja potrebuju skakat z jednoho do
> druheho a zpet, silne mi vadi zpusob 'ala kolotoc' ...
>
>  Ja nevim jak to priblizit, windowsy a potazmo KDE, to delaji tak, ze
> pokud drzim stisknuty ALT a tukam na TAB, projdu postupne vsechna
> okna, finta je v tom, ze co tuknu ALT+TAB a prejdu z okna c.1 do okna
> c.2, po dalsim LAT+TAB jsem zpet v okne c.1, na rozdil od WM, kde jsem
> [...]

Presne takto se mi chova Switch Input Focus To Next Window (tenhle nazev
pouziva wmakerconf) ve Window Makeru 0.62. Switch Input Focus To
Previous Window naopak cykluje stale dokola. Ja mam naopak radeji tento
druhy zpusob (uz jsem si zvykl ve starsich verzich) a zpusob a'la
Windows me konsternuje, takze pokud budete naopak vedet, jak se ho
zbavit, budu jedine rad :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka