Oficiální postoj spoleènosti

Richard Jelinek rj na suse.cz
Čtvrtek Leden 18 15:01:26 CET 2001

Stanislav Meduna wrote:
> Ze na inspiraciu pouzila kod zverejneny pod GPL je jedno, cielom
> bola verzia 5.2 a vysledkom reverse-engineeringu boli teda
> jej formaty. Prosim, aby ste reagovali verejne - inak pouzivatelia
> nebudu mat istotu, ci vobec pouzivaju legalny software.
> Pokial reagovat nebudete, spytam sa v SuSE Nemecko.

To mi bohuzel nebude mozne, protoze sem se uz z namahou docetl az sem
a stejne sem moc nepochopil o co vam jde. Slovenstina me prece jen dela
potice. Treba by jste vas dotaz mohl prelozit do cestiny. Ja mezi tim
budu uvazovat koho v nemecku by ste sa mohl spytat.

--
S pozdravem,

	Dipl.-Inf. Richard Jelinek

SuSE CR, s.r.o.                                 e-mail: rj na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                            tel: +420 2 6603 2619
190 00 Praha 9 - Vysocany                       fax: +420 2 6603 2620
Ceska republika                                 http://www.suse.cz