IP a NAT (Re: Jak zadat atypickou sit. Masku)

Čtvrtek Leden 25 08:45:54 CET 2001

> Pokud vim, tak to bylo trochu jinak: Neslo jen o samotne IPv4
> nebo jen o IPv4 vs. IPv6, ale o IP vs. ISO/OSI a ATM - a to
> je velmi podstatny rozdil.

	Nez lidi zacnete opet vychvalovat ATM< co kdyby jste si tu vyrocni
zpravu TENu precetli... proc CESNET2, Geant apod. jiz o ATM naprosto
NEUVAZUJI? Je to tam jasne, srozumitelne a jednoznacne napsano i pro
laiky... proste ATM ma pro prenos IP prilis velkou rezii...tecka.

> A znovu: Jak je linkova vrstva "tlacena k routovani"?

	Jsou snahy o urychleni routovani - a ty nejsou ciste HW na sitove
vrstve, ale na bazi 'elektricke' v linkove vrstve....

> Jestli nelze delat nic, tak alespon stale zustava moznost
> poreferovat o (ne)pouzitelnosti soucasneho stavu 6to4.

	I ty akademiku, promin, ale zkus s timto vyrukovat v vyberovych
rizeni... urcite Ti podekuji za shrnuti stavu a blizke budoucnosti.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno