IP a NAT (Re: Jak zadat atypickou sit. Masku)

Čtvrtek Leden 25 12:11:07 CET 2001

On Thu, 25 Jan 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Nez lidi zacnete opet vychvalovat ATM< co kdyby jste si tu vyrocni
> zpravu TENu precetli... proc CESNET2, Geant apod. jiz o ATM naprosto
> NEUVAZUJI? Je to tam jasne, srozumitelne a jednoznacne napsano i pro
> laiky... proste ATM ma pro prenos IP prilis velkou rezii...tecka.

Spis je to vysledek pruniku pozadavku a moznosti dane technologie. Pro
nektere muze byt dnes ATM jedinou a nejjednodussi moznosti, jak vyhovet
pozadavkum a pro jineho to muze byt vyhazovani penez oknem.

Nezda se mi, ze by se treba 1Gbps Ethernetem daly delat snadno virtualni
okruhy pro vice ruznych zakazniku, i kdyz u 10Gbps se takove nejake veci
slibuji. Proste mi to prijde jako individualni zalezitost.

--
                        Milan Kerslager