Preklad pod RH6.2us

P.Tison na uni-data.cz P.Tison na uni-data.cz
Pátek Leden 26 13:23:56 CET 2001

Zdravim,

Mam original CD RH 6.2 US a chci si prelozit jadro. Dostavam vsak hlasku:
/usr/include/linux/errno.h:4 asm/errno.h: No such files or directory

...a pak konec

Pokud vim tak mam vse potrebne nainstalovane, jenom pro uplnost:
gcc, as, as86, make, glibc-devel, kernel-headers, kernel-source
(verze nepisu - vse je z teto distribuce)

Nekde v konfere jsem se docetl, ze je potreba mit i spravne linky - je to
muj problem? Existuje nejaky dokument, ktery by obsahoval neco vice o
prekladu jadra a hlavne co je k nemu potreba? Mozna jsem jenom spatne
hledal.

S diky za odpovedi

pt