Zacatecnik, Adresare, instalace - rpm

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Leden 28 09:08:44 CET 2001

On 28 Jan 2001 00:21:01 +0100, Jan Klepal wrote:

:>  Neni tam nejaka moznost instaluj tenhle balik + vsechny,
:>  ktere s nim souvisi?

: Nevim jestli to primo umi, ale co je spatneho na tom si ty
: balicky doinstalovat rucne? rpm - i jmeno_balicku.rpm,
: budete mit alespon prehled o tom co mate na systemu nainstalovano.

Toto je podla mna poznamka vcelku k veci. Vzhladom na to,
ze mi instalacia jednej do cervena ladenej distribucie
po rucnom vybere balikov hned pri instalacii zatial vzdy
spadla, jedinym riesenim je nainstalovat minimum a doinstalovavat
rucne. A kvoli kazdej blbosti prejst cez pat iteracii, od coho
to este zavisi, je skutocne dost otravne.

Ina vec je, ze ta funkcnost mozno patri skor do nejakeho rozhrania
k rpm (a la gnorpm), ako do rpm samotneho.

: Bohuzel vase otazky jsou tak obecne ze na ne nelze odpovedet
: jednou vetou. Zkuste premluvit vase kamarady aby si s vami
: alespon na chvilku nad linuxem sedli a vysvetlili vam alespon
: zaklady.

Tiez by som sa prihovaral za toto riesenie. Bez nejakej
literatury to tiez nepojde.

Zdravi
--
                                      Stano