CAD programy [Was: Re: Wine, Win4Lin]

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Leden 29 07:40:33 CET 2001

Ne ze by tu nebyl skutecne profesionalni CAD. Co treba liberecky VariCAD ve
verzi pro linux? Treba Siemens elektromotory Drasov o tom vi sve.
Na druhou stranu netreba skryvat, ze jde o komercni soft za desitky tis. :-(
Pro bezneho uzivatele tedy neupotrebitelne, u vas zalezi na tom jaky to CAD
pouzivate pod Windows a zda by nebyl mozny upgrade na linuxovou verzi
VariCADu.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz