CAD programy [Was: Re: Wine, Win4Lin]

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 29 13:17:15 CET 2001

On 29/01/2001, Josef Vogeltanz wrote:

> Ne ze by tu nebyl skutecne profesionalni CAD. Co treba liberecky
> VariCAD ve verzi pro linux? Treba Siemens elektromotory Drasov o tom
> vi sve. Na druhou stranu netreba skryvat, ze jde o komercni soft za
> desitky tis. :-( Pro bezneho uzivatele tedy neupotrebitelne, u vas
> zalezi na tom jaky to CAD pouzivate pod Windows a zda by nebyl mozny
> upgrade na linuxovou verzi VariCADu.

Kdyz uz jsme u toho CADu, zrovna ted bych potreboval nakreslit relativne
jednoduchy rys. Nejde o nic moc sloziteho, ale potrebuji tam mit koty a
rozhodne se mi je nechce delat rucne. Doporucil by mi nekdo neco?

Zatim jsem vyzkousel:

Varcon: v podstate vyhovuje, ale nejde z nej tisknout (nebo to nechapu)

QCAD: ten nejsem schopen za boha rozbehat (zdrojaky z domovske stranky
nejdou zkompilovat proti QT 2.2, zdrojaky z PowerTools nelze slinkovat s
GLX od Nvidie, staticka binarka z domovske stranky se zacykli a pise
dokola, ze nelze cist z nejakeho souboru, pricemz podle strace vse
probiha naprosto korektne). Nicmene kdyby fungoval, asi by vyhovoval (uz
jsem ho kdysi nainstalovany mel a celkem se mi zamlouval)

Netrvam na GUI, kdyz mi nekdo rekne, ze to jde udelat v gnuplotu, klidne
ho pouziju, ale zatim nevim jak (ono se totiz slovo kota [v angl. asi
quota nebo dimension] dost blbe hleda).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka