Seznam podporovanuch zvukovek

NiK Manson nik-manson na seznam.cz
Středa Leden 31 22:12:42 CET 2001

> Ja bych se tomu Sound Blasteru nebranil. Samozrejme dnes uz sezenete
> asi jen SB PCI64, 128 nebo Live!. Jestli chcete levnou, bezproblemovou
> zvukovku kupte si klidne treba tu 128. Live! je samozrejme lepsi, ale
> jeji rozchozeni uz nebyva tak snadne. Zvukovky Creative jsou rozsirene
> a sezenete je prakticky vsude.

Ja mam SB Live! , rozjeti mi zadne problemy necinilo(pres Alsu), dokonce
ani zadna kompilace, ale bohuzel nejsou (zatim) podporovany zadne
specialni funkce teto jinak skvele karty. Proste jede jako ubycejna
zvukovka. Taky by Creativy neubylo kdyby to trochu vic podporovali.
NiK.
* NiK Manson
* student of Net Office school
* phone: 0608 747 894