Instalace RH7.1 na SCSI disk

Brukner, Ludek Ludek.Brukner na barco.com
Úterý Červenec 3 08:04:02 CEST 2001

Preju hezky den,

vcera jsem si zkusil nainstalovat RH7.1CZ na pocitac (SCSI disk id 0, SCSI
CDROM id 5, disk na IDE 0, ZIP na IDE 3). Po instalaci jsem chtel mit
startovaci disk SCSI. Boot je v BIOSu nastaven na poradi SCSI, A, C. Vsechno
slo v pohode az po instalaci LILA - tam se totiz objevila nabidky, kam lilo
nainstalovat - bud /dev/hda nebo /dev/sda1. Ani jedna mi nevyhovuje...

Takze otazka - nepochopil jsem neco na HW konfiguraci (poradi disku atd.)
nebo je to jen omezeni v grafickem instalatoru? (jen pro uplnost, boot ze
SCSI CDROM jde v pohode)

Ludek Brukner