X-ka odmítají mody

Neděle Červenec 8 13:57:27 CEST 2001

On Fri, 6 Jul 2001, Jiří Mlíka wrote:

>    (WW) NVIDIA(0): Mode "1152x864" has %; discarding mode
>    (WW) NVIDIA(0): Mode "1280x1024" has %; discarding mode
>
>      Že mód má "procento" je nádherná chybová hláška odpovídající spíše
> jednomu operačnímu systému, který jsem používal dříve, ale vůbec mi
> nepomohla problém vyřešit.

Narozdil od "jednoho operacniho systemu" si muzete stahnout zdrojaky,
vyhledat misto, kde je chyba (nejspis je tam neco jako "Mode \"%s\" has
%; discarding mode" misto "Mode \"%s\" has %s; ..."), opravit ji
a ziskat nehynouci slavu zaslanim patche na prislusna mista. :)

(V pripade maximalniho zoufalstvi by mozna slo najit ten vadny string
primo v binarce a opravit. Viz strings(1), parametr -t.)